Naše webové stránky, call centra a doručovací týmy jsou vzhůru. Jen naše kamenné prodejny spí.

Milí zákazníci,

Blahobyt a zdraví vás, našich zákazníků, i našich zaměstnanců jsou naší nejcennější prioritou. Jako vy, i my jsme tým, složený z maminek a tatínků, členů společnosti a lidí, co se snaží přizpůsobit se novému normálu jak jen se dá.

Víme, že těžké časy mohou v lidech odhalit to nejlepší - tak se snažíme kreativně najít nové způsoby, jak zůstat spojeni mezi sebou i s vámi. Jak už jistě víte, naše kamenné prodejny jsou zavřené. Jsme tu pro vás ale online, na telefonu a přes mnoho dalších cest… a DORUČUJEME. Doručujeme bezpečně.

Dobrý spánek je extrémně důležitý pro náš psychický i fyzický zdravotní stav. Teď možná víc, než obvykle. Podporuje imunitu, přináší energii a napomáhá tělu vypořádat se se stresu plnými dny. Veškeré naše spánkové produkty tedy najdete  na priodejnách i online, kde se nachází i mnoho užitečných, cenných informací a článků, například rady, jak na správný spánek….

Zůstaňte doma. Spěte dobře a nikdy nepřestávejte snít. Jsme v tom společně.

Vaše Dormeo

 

Informace o doručení

Naše internetové obchody fungují v těchto dnech spolehlivě. Vzhledem k většímu počtu objednávek a vyšším nárokům na logistiku však může být dodání zboží opožděné. Důraz klademe i na bezpečnost a ochranu našich zaměstnanců a zákazníků, čemuž do jisté míry přizpůsobujeme i naše podnikání. Prosíme vás o využívání platby online předem nebo bezhotovostně při převzetí vašeho balíčku, aby byly dodrženy bezpečnostní opatření na ochranu vás i našich kurýrů. Děkujeme za pochopení.

 

Vrácení zboží

Zakoupené zboží není možné vrátit v prodejnách až do odvolání. Uzavření maloobchodních provozů má přímý vliv na povinnosti, které pro prodávající a poskytovatele služeb vyplývají ze zákona o ochraně spotřebitele, zejména pokud jde o dodržení lhůty pro vyřízení reklamace. Je zřejmé, že prodávající ani poskytovatelé služeb nemohou z objektivních důvodů zákonnou lhůtu k vyřízení reklamace dodržet, a to po celou dobu trvání státem vyhlášených a vymáhaných mimořádných opatření.

V současnosti, z bezpečnostních důvodů, akceptujeme jen vrácení zboží zakoupeného na dálku a to poštou nebo kurýrem. Abychom vám ale usnadnili nakupování, máte zde zkušební lhůtu, abyste si produkty mohli vyzkoušet v klidu u vás doma. Prosíme vás, abyste si proces vrácení zboží a řešení reklamací předem prověřili na e-mailové adrese internet@studio-moderna.com nebo telefonicky na čísle 272 188 472.

 

Bezpečné doručení

Naše doručovací společnost realizuje bezpečné doručení zboží, proto vás prosíme, abyste využili platbu online předem nebo bezhotovostní platbu při převzetí balíku. Zároveň vás prosíme, abyste se při převzetí balíku vybavili ochrannými prostředky - rouškou či jakýmkoli jiným zakrytím nosu a úst (šátek, šál, aj.). V opačném případě mají kurýři právo odmítnout převzetí či předání zásilky odesílateli / příjemci z důvodu neodpovídajícího nařízeného ochranného vybavení.

Děkujeme za pochopení.

 

CEO Jan Heere - Studio Moderna

S narůstajícími obavami a dopadem COVID-19, bych se s Vámi rád podělil o aktuální informace a kroky, které podnikáme v rámci reakce na danou situaci.

Především doufám, že jste Vy i Vaši nejbližší v bezpečí a zdraví. Spolu se všemi kolegy ve Studiu Moderna hluboce lituji situace, která zasáhla svět. Naše srdce i myšlenky patří všem přímo i nepřímo ovlivněným.

Bezpečí našich zákazníků, spolupracovníků a partnerů bylo a je naší hlavní prioritou. Pečlivě, průběžně dodržujeme pokyny vlády a WHO a držíme se přísných preventivních opatření.

Zaměstnáváme více než 7000 zaměstnanců ve střední a východní Evropě. Většina našich kolegů pracuje z bezpečí svých domovů, zatímco v našich zařízeních jsme zavedli řadu pravidel k zajištění bezpečného pracovního prostředí, včetně sociálního distancování a přísných hygienických a úklidových protokolů. Naše call centra byla reorganizována tak, aby i naši agenti mohli pracovat ze svých domovů. Pozastavili jsme všechny nepodstatné služební cesty a odhlásili se do odvolání ze všech fyzických konferencí. Přesunuli jsme naše schůzky do virtuálního prostředí a udržujeme digitální pracovní návyky.

Bez ohledu na to, kde se nacházejí naše týmy, nadále poskytujeme našim zákazníkům služby se stejnou integritou a vášní jako před touto krizí. Naše týmy tvrdě pracují, aby zajistily našim zákazníkům bezpečný a uspokojivý zážitek při nakupování. I přes lockdown a nepřetržité šíření koronaviru si tedy můžete i nadále užívat našich produktů a nabídek, které jsme pro Vás připravili.

Naše výrobky si můžete prohlížet, vyzkoušet a nakupovat z pohodlí domova:
• navštivte e-shopy našich značek,
• navštivte náš nový virtuální obchod, kde Vám naši prodavači předvedou živou prezentaci produktů, zodpoví všechny Vaše dotazy a pomohou Vám s nákupem od A do Z - pohodlně, bezpečně a bezkontaktně,
• nakupujte prostřednictvím našich katalogů, nebo zavolejte našim agentům a objednejte si, nebo se jen získejte více informací.

V obchodech, které zůstávají otevřené, jsme zavedli veškeré nezbytné hygienické a bezpečnostní standardy v našich obchodech Top Shop, Dormeo a Dormeo Home. Pracovníci našich kamenných prodejen jsou vyškoleni dodržovat všechna nezbytná opatření k udržení vysokého standardu čistoty a hygieny.

Budeme i nadále pečlivě sledovat situaci COVID-19 a nabídneme naši podporu zaměstnancům, zákazníkům a partnerům podle potřeby v naději, že toto obtížné období brzy skončí. Pokud máte konkrétní dotazy, které zde nebo na našich webových stránkách neřešíme, neváhejte se na nás obrátit. O vývoji situace Vás budeme průběžně informovat. Jménem celého týmu Studio Moderna bych Vám rád poděkoval za trvalou důvěru a podporu.

Přeji Vám i Vašim blízkým zdraví a bezpečí!

Jan Heere
CEO
Studio Moderna