V košíku nejsou žádné položky.

Zkusit
  • 14denní záruka vrácení peněz
  • 100% bezpečný nákup
  • Prodej na splátky

Nejčastější dotazy

Všeobecné dotazy

Otázka: Jak vás mohu kontaktovat?

  • E-mail: Náš tým vám velmi rád pomůže s vašimi otázkami či připomínkami. Na e-mailové zprávy odpovídáme v pořadí, v němž je dostáváme, a snažíme se být co nejrychlejší. Pošlete e-mail týmu Walkmaxx.

    Nejrychlejší a nejužitečnější odpovědi ohledně produktů, značky, tisku a často kladených otázek vám poskytneme prostřednictvím e-mailu.
  • Telefon: Můžete nám zavolat a my vám pomůžeme se všemi vašimi otázkami a připomínkami. Objednávání po telefonu je také snadné, takže nám neváhejte zavolat. Volejte zdarma na tel. číslo 272 188 490 (provozní doba po-pá 8.00 – 20:00, sobota a neděle 9.30 - 18.00)

    Po telefonu vám poskytneme ty nejrychlejší a nejužitečnější odpovědi ohledně vaší objednávky, dodání a stavu objednávky. Objednávání je pro vás také opravdu jednoduché a nemusíte nic psát na počítači.

Otázka: Nabízíte podporu přes živý chat?

V současné době podporu přes živý chat nenabízíme, ale je to v plánu velmi brzy. Chceme vám za všech okolností nabízet tu nejlepší možnou pomoc, a proto na tom usilovně pracujeme.

Otázka: Má to nějaké výhody mít u vás účet?

Jsme přesvědčeni o tom, že to výhody má. Spoustu!

  • Nemusíte znovu vyplňovat žádná políčka, až si od nás budete příště něco kupovat. Váš nákup je rychlejší a velmi snadný.
  • Můžete si začít dělat seznam položek, které vás zajímají, a snadno si umístit zajímavé produkty na svůj osobní seznam.
  • Můžete si zobrazit e-mailové skupiny, k nimž jste přihlášeni, a snadno se odhlásit.
  • Můžete si kdykoli zobrazit své poukázky, kupóny a jejich hodnotu.
  • Předem budete informováni o nadcházejících akcích.
  • Budete dostávat místní nabídky od dalších firem, jako jsou fitness centra, atd.

Otázka: Jak mohu vědět, že je bezpečné u vás nakupovat?

V každém kroku vašeho nákupu vám zaručujeme, že je váš nákup na 100 %. Také respektujeme vaše soukromí a jsme plně zavázáni jej chránit.

Přečtete si, prosím, naši Zásady ochrany osobních údajů a Obchodní podmínky, kde se dozvíte více.

Otázka: Jak mohu napsat recenzi na produkt?

Jednoduše sjeďte myší dolů a klikněte na tlačítko Napište hodnocení a připojte svůj komentář.

Vezměte, prosím, na vědomí, že recenze můžete psát pouze v případě, že jste přihlášeni. Pokud ještě nemáte účet, klikněte zde a vytvořte si jej.

Více informací o zákonných podmínkách týkajících se vašich recenzí naleznete v Obchodních podmínkách.

Otázka: Jak je možné označit, že se mi líbí vaše stránka na Facebooku?

Označit, že se vám líbí naše stránka na Facebooku, můžete kliknutím zde. Děkujeme!

Otázka: Jak se mohu přihlásit k odběru vašich e-mailů?

K odběru našich e-mailů se můžete přihlásit v zápatí našich stránek zde. Děkujeme!

Otázka: Jak se mohu odhlásit z odběru vašich e-mailů?

Pokud od nás již nechcete dostávat žádné e-maily (nabídky, články, atd.), přihlaste se, prosím, do svého účtu a klikněte na kategorii Přihlášení k odběru newsletteru, kde můžete snadno spravovat své odběry.

Dobře si to však rozmyslete, protože jakmile se jednou rozhodnete, že o naše e-maily nemáte zájem, nemůžeme vás znovu přihlásit :(

Otázka: Jak mohu použít kupón, který jsem dostal/a?

Používání kupónů je snadné.

  1. Až si připravíte svoji objednávku, uvidíte políčko na kupón v prvním kroku před jejím zadáním.
  2. Vložte kód kupónu do označeného políčka a klikněte na zelené tlačítko Aktivovat kupón.
  3. Vaše sleva atd. se automaticky zobrazí na pravé straně u informací o ceně.

Materiály a funkční podrážka

Otázka: Jaké materiály se používají na výrobu obuvi Walkmaxx?

Záleží na konkrétním modelu, ale Walkmaxx používá kůži, gumu, textil, eko kůži a další materiály. U každého modelu, který vás zajímá, najdete specifikace v části „Technické informace“.

Otázka: Jak se vyrábí funkční podrážka a jaké materiály se používají?

Funkční podrážka Walkmaxx se vyrábí z různých vrstev, přičemž každá z nich má konkrétní účel, který propůjčuje obuvi Walkmaxx její funkčnost. Použité materiály jsou různé druhy gumy a dalších materiálů.

Objednávky a velikosti

Otázka: Mohu změnit nebo zrušit svoji objednávku?

Chcete-li změnit nebo zrušit své objednávky, zašlete nám, prosím, e-mail a my vaši objednávku změníme nebo zrušíme. Vezměte, prosím, na vědomí, že pokud výrobek již opustil sklad, nejsme schopni objednávku změnit a můžeme ji pouze zrušit.

Otázka: Jaký je stav mé objednávky?

Rádi pro vás zjistíme, jaký je stav vaší objednávky. Nejrychlejší způsob je nám zavolat nebo nám napsat e-mail a my vám informace poskytneme okamžitě.

Otázka: Výrobek, který chci, je vyprodán, co mám dělat?

Bohužel držíme na skladě pouze určité množství některých produktů a v těchto případech vám výrobek nejsme schopni dodat. Velmi rádi vám však kdykoli pomůžeme najít za zvolený výrobek náhradu.

Za normálních okolností se to však nestává a my můžeme váš vybraný výrobek znovu objednat.

O změnách stavu vaší objednávky vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Otázka: Jak zjistím, jakou velikost zvolit?

Vedle rozbalovacího menu najdete odkaz na tabulku velikostí. Tabulku velikostí také naleznete v části TECHNICKÉ INFORMACE na všech stránkách výrobků.

Dodávání výrobků

Otázka: Kolik stojí doprava?

Cena dopravy se počítá na základě hmotnosti celé zásilky. Výpočet se provede takto:

1. Platba při doručení

  • Geis - doručení kurýrem: 155 Kč
  • Uloženka - osobní odběr: 85 Kč
  • Česká pošta - balík do ruky: 155 Kč

2. Platba online - PayU

  • Geis - doručení kurýrem: 120 Kč
  • Česká pošta - balík do ruky: 120 Kč
  • Uloženka: 65 Kč

3. Platba na splátky - Cetelem

  • Geis - doručení kurýrem: 155 Kč

Otázka: Za jak dlouho dostanu svoji objednávku?

Výrobky jsou vám většinou doručeny do max. 7 pracovních dnů. Pokud o své objednávce neuslyšíte nebo od nás neobdržíte žádné informace ani 8. den, laskavě vás žádáme, abyste nám poslali e-mail nebo nám zavolali na tel. číslo 272 188 490 a my pro vás objednávku ihned najdeme.

Otázka: Jak mi bude výrobek doručen?

Mužete využít dorucení prostrednictvím Ceské Pošty, dopravce Geis, ci si objednávku vyzvednout na nekteré z pobocek Uloženky.

Otázka: Mohu si zvolit, kdy mi bude výrobek doručen?

Můžete uvést datum dodání, které si přejete, do komentářů k objednávce nebo to vysvětlit našemu odborníkovi Walkmaxx, až vás bude kontaktovat, a my uděláme vše pro to, aby vaše přání bylo splněno.

Otázka: Budu muset svůj balík převzít osobně s podpisem?

V případě platby na dobírku v hotovosti musíte výrobek převzít osobně a podpisem potvrdit doručení.

Otázka: Co když si to rozmyslím a výrobek jsem ještě neobdržel/a?

Pokud si to rozmyslíte, žádáme vás, abyste nás informoval/a co nejdříve. Pak můžeme objednávku snadno stáhnout bez dodatečných nákladů pro vás.

Na všechny výrobky Walkmaxx se vztahuje 14denní záruka vrácení peněz, takže si můžete výrobek také vyzkoušet doma, abyste zjistili, zda vám vyhovuje, než se rozhodnete.

Otázka: Doručujete do zahraničí?

Do zahraničí nedoručujeme přímo, ale v případě zájmu vás žádáme, abyste nám poslali e-mail a my vaši objednávku vyřešíme individuálně.

Informace o platbě

Otázka: Jaké způsoby platby přijímáte?

V současné době přijímáme následující způsoby platby:

  • platba na dobírku v hotovosti
  • platba na splátky (možnosti splátek uvedeny u každého výrobku zvlášť)
  • platba online prostrednictvím systému PayU, Visa, Mastercard a Diners Club

Otázka: Přijímáte mezinárodní kreditní karty?

V současné době přijímáme následující kreditní karty: Visa, Mastercard, Dinners Club.

Otázka: Jak funguje platba na dobírku?

Platba na dobírku je nejbezpečnější a nejjednodušší způsob platby. Jednoduše si dáte stranou částku ve výši ceny své objednávky a dáte ji doručovateli výměnou za svůj výrobek.

Otázka: Je použití mé kreditní/debetní karty na vašich stránkách bezpečné?

Ano. Dbáme na to, abychom používali ty nejdůvěryhodnější partnery. Platba vaší kreditní kartou bude zpracována na spolehlivé a bezpečné stránce.

Reklamace, záruka a vrácení zboží

Otázka: Můj výrobek je poškozen, co teď?

Pokud je váš výrobek stále v záruce (společně s výrobkem jste obdrželi oznámení o záruce), zašlete nám, prosím, výrobek spolu s platným oznámením o záruce a vyplněný a podepsaný reklamační formulář na tuto adresu:

  • Studio Moderna, s.r.o., Praha 023, 223 10 (adresa úložné schránky Ceské pošty)

Pak vás budeme kontaktovat ohledně informace, kdy budete moci obdržet svůj výrobek opravený.

Vezměte, prosím, v úvahu, že bez platného záručního dokladu neuhradíme náklady na opravu.

Otázka: Jak si mohu nechat opravit výrobek?

Po uplynutí záruční doby vám doporučujeme kontaktovat tyto společnosti a vyžádat si odhad ceny opravy vašeho výrobku. My tyto společnosti využíváme také a jsme s jejich službami spokojeni. Při kontaktování společnosti zmiňte, prosím, společnost Walkmaxx.

Otázka: Jaká je záruka na můj výrobek?

Všechny výrobky Walkmaxx mají automaticky záruční lhůtu 1 rok na výrobní chyby a základní funkce výrobků. Dodatečné záruční lhůty pro výrobek naleznete na stránkách s informacemi o výrobku. 

Otázka: Jak dlouho bude trvat, než dostanu zpět peníze za vrácený výrobek?

Peníze vám budou vráceny do 14 dnu od odstoupení od kupní smlouvy.

Otázka: Jaké jsou poplatky za dopravu při vrácení výrobku?

Pokud chcete vrátit výrobek, zašlete nám ho spolu s kopií ci alespon císlem faktury, vaším jménem a adresou na adresu: Studio Moderna, s.r.o., Praha 023, 223 10 (adresa úložné schránky Ceské pošty). Náklady na dopravu v případě vrácení se vypočítají podle vybrané služby v závislosti na hmotnosti a velikosti výrobku.

Technologie

Otázka: Co jsou cookies? Musím povolit cookies ve svém prohlížeči?

Cookie je malé množství dat, která jsou odesílána do vašeho prohlížeče z webových stránek a ukládají se na pevný disk vašeho počítače. Umožní-li to preference nastavené ve vašem prohlížeči (většina prohlížečů je nainstalována s povolenými cookies), každá webová stránka zašle do vašeho prohlížeče svůj vlastní soubor cookie. Za účelem ochrany osobních údajů cookies neukládají osobní údaje, ale namísto toho používají jedinečné anonymní identifikátory. Každá webová stránka má přístup pouze k souboru cookie, který zaslala na váš pevný disk, ne ke cookies zaslaným z jiných webových stránek.

Pokud sdílíte počítač s jinými uživateli a nechcete, aby měli přístup k informacím o vašem účtu, nezapomeňte se před odchodem od počítače odhlásit. Odhlásit se můžete kliknutím na odkaz „Odhlásit se“ v horní části stránky.

Více informací o tom, jak používáme cookies, naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

Otázka: Při zadávání objednávky se zobrazuje chybová zpráva, že došlo k chybě. Co se stalo a co mám dělat?

Ujistěte se, prosím, že jste vložili všechny údaje potřebné pro zadání objednávky (a dvakrát si zkontrolujte údaje o své kreditní kartě). Chybějící části jsou označeny červeně.

Pokud je vše v pořádku a stále nemůžete zadat objednávku, požádáme vás, abyste stránku zavřeli a zkusili otevřít nové okno. Pokud to stále nefunguje, pošlete nám, prosím, e-mail a my za vás problém vyřešíme.

Vaše informace

Otázka: Moje e-mailová adresa se změnila, jak mohu aktualizovat informace?

Svoji e-mailovou adresu můžete změnit po přihlášení ke svému účtu přes internet a kliknutí na kategorii Přihlášení k odběru newsletteru.

Otázka: Chci změnit své heslo, jak to můžu udělat?

Své heslo můžete změnit po přihlášení ke svému účtu přes internet a kliknutí na kategorii „Informace o účtu“.

Otázka: Už nechci mít účet, jak jej mohu zrušit?

Chcete-li zrušit svůj účet a smazat veškeré informace v něm, pošlete nám, prosím, e-mail na info@walkmaxx.cz a my váš požadavek zpracujeme.

Bezplatná pomoc s nákupem
x
Máte nějaké otázky, nebo jen chcete provést objednávku?
Naši operátoři jsou připraveni odpovědět na všechny vaše dotazy týkající se produktů a akcí, které vás zajímají.

Prosím, klikněte na tlačítko níže a my Vám zavoláme.

Zavolejte mi!